miércoles, 9 de mayo de 2012

PREMIO DARDOS



O MARTES 1 MAIO  RECIBÍN ESTE AGASAIO DO BLOGUE :

FÍXOME MOITÍSIMA ILUSIÓN!!!
.................................................

Así que cumpliendo con los requisitos de este premio, que consiste en:

    - Poner la foto en el blog. 
    - Poner el link del blog que te lo otorgó. 
    - Dar el premio a otros 6 blogs 
           (me ha costado atenerme a las reglas, así que 6+1). 

Comentaros que me ha costado muchísimo hacer una selección, así que me he puesto estos criterios:
              - que no hubiese recibido el premio.
              - que aportasen algún aspecto diferente.

En base a lo anterior, los galardonados y galardonadas son..... 








                   Felicidades!!!      
                           
                             Parabéns!!!


5 comentarios:

  1. alaaaaaaaa, moitísimas grazas Susana, un biquinho moi forte

    m*

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Merecidísimo Meninheira, polo traballo diario e as diferentes experiencias que compartes con todos/as nós!!!. Unha aperta.

      Eliminar
  2. Grazas Susana por acordarte de min!! Eu e que son un pouco "cortada" para esto dos premios... jeje! Danme vergonza!!! Sobre todo porque o meu é un blog de recursos, non de aula, eu so pretendo con el dar a metade do que recibo de todos os que vos animades a publicar nas vosas bitácora. Levo aprendido tantas cousas!! Sauuudooooss!!!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Licencia de Creative Commons
ORIENTACIÓN EDUCATIVA Y TUTORÍA by http://orientacioneducativaytutoria.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 3.0 Unported License.